Pol an Ionain in pozabljiva Vesna

Pol an Ionain ali Doolin cave, danes (16.3.2016) nas je v Doolin-u presenetilo lepo sončno vreme, ki je bilo popolno za obisk jame. Odločila sem se za meni najbližjo - jamo Doolin. Ker živim le 1km stran, sem se do nje odpravila peš. Pridružila sem se manjši skupini obiskovalcev in skupaj z vodičem smo odšli proti vhodu. Čakal nas je spust po približno 130 stopnicah, za tem pa krajši rov. Prispeli smo do ogromne dvorane v kateri se nahaja njihova največja atrakcija, stalaktit, ki meri kar 7,3m. Gre za najdaljši prostoviseči stalaktit v Evropi. Po krajšem predavanju in ogledu jame, smo se vrnili na površje, ter si ogledali še okolico in prvoten vhod v jamo. Na sliki, kjer so kamni v krogu nakazuje točko, kjer naj bi bil stalaktit. Žal so slike slabše kvalitete, saj sem kot ponavadi s seboj pozabila vzeti fotoaparat. Lep pozdrav iz Irske, Vesna Slapnik

Ni komentarjev:

Objavite komentar