Faunarooska cave

V nedeljo (7.8.) okoli 11. ure dopoldan smo se dobili v centru Lisdoonvarne. Zbralo se nas je kar 14. Po kratkem sestanku smo se razdelili v dve skupini. Prva skupina se je odločila za jamo Faunarooska, druga skupina, v kateri so bili začetniki pa se je odpravila v malo lažjo jamo, katere imena se žal ne spomnem. V moji skupini nas je bilo 8. Odpeljali smo se do območja kjer se nahaja jama, se preoblekli in peš odpravili do vhoda. Ves čas smo sledili suhozidu, 'preskočili' par električnih pastirjev, in po približno 15 minutah prišli do vhoda F1. Pred vstopom v jamo smo se razdelili v dve skupini po 4. Dolžina jame Faunarooska je 1690 m, globina pa 94 m. Vode v jami tokrat ni bilo veliko, večinoma nekje do gležnjev, ponekod do kolen. V začetnem delu me je po obliki zelo spominjala na Belojačo.
Lukasz S., Robin S., jaz, Rowena S.
Večino časa smo sledili potoku. Jama je izredno lepa. Krasijo jo ogromne zavese ki proizvajajo čudovit zvok, če malo potolčeš po njih. S Timom sva se šalila, da se drugič vrnemo in posnamemo video spot. V jami je ogromno različnih tvorb iz kalcita. V eni izmed dvoran pa tudi jamsko mleko. Ko smo prispeli do dela poimenovanega 'wet pitch', smo se opremili in sledilo je približno 30m spusta v brezno. Prva skupina, ki je bila hitrejša je smer že opremila. Po ogledu brezna in kratki pavzi za čokolado :) smo se odpravili naprej. Tu sem se pridružila hitrejši skupini, saj so se ostali odločili, da še malo ostanejo in raziskujejo. Sledil je bolj zahteven del jame in 5m spust po ožini. Pot smo nadaljevali do dela poimenovanega 'dry pitch' ki pa za moje pojme ni bil niti malo 'dry' :) Spust v brezno naj bi bil 20m a zdelo se je kot dosti več.
Po kratki pavzi je sledil povratek. Ko smo ponovno prišli do ožine sem se pošteno namučila da sem splezala nazaj. Stena v tem delu je precej gladka, opore za noge je zelo malo. Po nekaj neuspelih poskusih in zdrsih mi je le uspelo. Vračali smo se po isti poti. V jami smo bili približno 6 ur. Ko smo prispeli do kombijev smo se takoj preoblekli saj smo bili zaradi vse močnejšega toka popolnoma premočeni (zunaj je namreč začelo deževati). Počakali smo še drugo skupino in 'izlet' zaključili v pubu ;)



Zapisala: Vesna Slapnik; Foto: Vesna

Ni komentarjev:

Objavite komentar