Nov poligon v Škadavnici

Sreda, 26.7.2017
Dan je bil pravi, da se umaknemo v podzemlje. Jaz sem bil zelo vesel, saj je po mojem okrevanju bila na sporedu že druga jama. Zato sem resno spravljal na kup opremo za plan, ki smo si ga zadali. Jaz sem mislil iti širiti rov. Ker pa je dosti zelenih, sem rekel, da lahko tudi pridejo se obešati na vrv. Kot po navadi se nas je najavila pisana druščina. Najprej je prišel Simon s svojo bleščečo opremo in dodali smo mu še dve lepi novi popkovini. Potem smo vzeli še lestev, da si bomo gor prišli. Mislim gor prišli v steno, da naredimo sidrišče in nato poligon, kjer se bo zelenec kalil v vrni tehniki. Ker sta manjkala Goran in Gregi, sem ju poklical. Goran se je pred Bezgečevo jamo čudil, zakaj zamujamo, Gregi se pa je čudil, kako je že ura pet. Ko smo ju rešili zmede, sta že drvela proti jami. V jami je Lea našla odlično mesto, kjer se je sestavila poligon. Midva z Gregom sva en čas opazovala dogajanje, nato sva odšla na drugo stran jame proti rovu, ki sva ga imela namen poširiti in se spusti v prostor, ki se vidi spodaj.
Od zadnje akcije je ostalo še notri nekaj kamenja, ki sva ga odstranila, nato sva čakala na vrtalnik. Goran se je domislil in je poligonu dodal še prečko in ko je končal, sva dobila mašino in začela. Začetek je bil dober, nato se je začelo zapletati. Nikakor nama ni šlo. Nato je obupal vrtalnik, zmanjkalo mu je energije za najino početje. Tako sem zamišljeno gledal v spodnji večji prostor in se tolažil, da bo že drugič. Potem sem Gregiju začel nabijati, da sreča, da nama ni šlo tako slabo na globini, kjer bi morala nesti kup opreme dol, potem pa ne bi bilo nič. Tako sem se tolažil in slepil. Potem sva odšla do drugih, ki jim je šlo odlično. Simon se je odpel iz vrvi in se poskušal nadihati, ko je rekla Lea, naj gre še en krog. Ja, ni milosti, tako je štartal in šlo mu je odlično. Prečka je bila tista, ki te glih prav jezi. Potem je bila že ura pozna in počasi smo se pomaknili ven, kjer nam je sopara buhnila v prijetno ohlajene obraze. Naslednjič pa si obetamo, da bomo pokukali v tisti prostor in upali na nadaljevanje jame.

Jamarili smo: Gregi, Lea, Simon, Goran in jaz
Zapisal: Maks Jamski; Foto: Maks Jamski

Ni komentarjev:

Objavite komentar