Merjenje - Brezno nad Maroltovo jamo

29.10.2015 smo se najprej zbrali Žiga, Filip in jaz. Najprej smo pogledali novo jamo na pobudo Filipa in Žiga in ja poba imata nos. Jama šiba v nje bom drugič pisali, kajti jama je obširna. Potem sva Žiga in jaz šla zmeriti Brezno nad Maroltovo jamo. Jamo mi je pokazal Rok v začetkom tega leta. Odkopala sta vhod Grega in Rok, ker je zelo pihalo iz nje. Jama se nahaja nad Maroltovo jamo je po vsej verjetnosti del te jame. To imamo tudi namen raziskati. Vhod se nahaja čisto ob cesti in če dobro parkiraš lahko greš v jamo, kar iz avta. V jami sva namerila 16 metrov poligona. Je majhna jama zelo bogata z kapniki in živalstvom. Jama se nadaljuje v ozkem meandru, ki ga na tej akciji z Žigom nisva opazila. Po besedah Grega bi morala gledati za skalno lusko in bi opazila nadaljevanje. To bo delo za naslednji obisk te jame. V jami pa mrgoli pajkov, kobilic in tudi žabo sva opazila. Ko sem opazoval žabo, ki je bila na robu blatne klančine. Ta del je bilo mogoče preplezati samo z pomočjo vrvi. Tu sem se spomnil razlage jamarke iz Madžarske. Zelo nevarno je za punce, da ob takih nevarnih delih poljubljajo žabe. V tem primeru bi se princ, ki bi se razvil iz žabe, skotalil po blatni klančini in preden bi ga lahko peljala domov bi se potolkel. Zato punce ne poljubljat žab, kjer je ozko ali brezno ali batne klančine, saj preden ga boste peljale domov, ga bo prej reševalo moštvo iz JRS. Zapisal - Maks Jamski

Ni komentarjev:

Objavite komentar