V deželi ni je

Na lepo sončno nedeljo smo se odločili, da se odzovemo na vabilo Ivana, ki nam je želel pokazati, kje je videl vhod v jamo, pred dvajsetimi leti. Zbrali smo se Janko, Valerija, Jerica in jaz, da preiščemo teren. Teren je bil v moji glavi bolj dostopen, nekje v gozdu. Ampak ne, bila je 70 metrov globoka stena. In po pogovoru z lastnikom smo pričeli z akcijo. Janko je šel pregledovati steno vizualno iz spodnje strani. In opremil sem za prvi spust in že sem slišal Jankota, da je stena totalno poraščena z bršljanom in da nič ne vidi. Iskanje je bilo zaradi te rastline zelo oteženo. Prvi spust se je še mano spustila Jerica in ugotovila, da se res slabo vidi. Steno smo zato pregledali tako, da sem se na 10 metrov razdalje spuščal in malo nihal levo in desno. Kmalu smo ugotovila, da nismo našli vhoda v jamo. Tako smo akcijo končali z novim koškom pregledane zemlje. Se slišimo v naslednjih dogodivščinah.

Maks Jamski
Totalno zaraščeno

Pogovor z lastnikom


čilanje

Spuščanje, spuščanje, iskanje, iskanje

čakanje na jamo

Pregledovanje okolice

opremljanje opremljanje, iskanje, iskanje

Skupinska te akcije

Ni komentarjev:

Objavite komentar