Vravarjeva luknja z otroki

Majhna, razvejana jama Vravarjeva luknja je odlična za začetnike, predvsem majhne otroke. Otroci v jamah nedvomno uživajo, saj jim puzanje po rovih predstavlja zanimivo igro. V omenjeni jami se lahko otroci igrajo skrivalnice, saj je jama kot en majhen labirint. Odrasli pa lahko preizkusijo, kako zgleda biti v majhnem, delno utesnjenem podzemnem svetu.
DOSTOP DO JAME
Pri odcepu za lepo njivsko osnovno šolo vidimo smerokaz na katerem piše Vrhi-Gneč, če se pripeljemo iz smeri Mozirje-Šoštanj. Zavijemo po cesti navzdol, nato se počasi začnemo vzpenjati in se držimo levo. Ko se pripeljemo skozi levi ovinek je malo nižje tabla, ki označuje da je naprej gozdna cesta - tu zavijemo desno in nadaljujemo pot mimo kmetije. Ko se spustimo dol, prečkamo most čez potok Tripotok. Pred seboj vidimo ostanek stene od kamnoloma. Tu zavijemo levo na gozdno cesto in po 50 metrih na pobočju na desni strani ceste zagledamo jamo.
VHOD V JAMO
Vhod v jamo je par metrov nad gozdno cesto. Pred vhodom v jamo je tudi ploščica z imenom jame. Prva dva metra pri vhodu sta strma in otroci tukaj potrebujejo pomoč, da ne pride do zdrsa. Dalje pa je jama varna, z zavitimi rovi, kjer lahko otroci plezajo tudi sami. Nad omenjenim vhodom je še en vhod, iz katerega je lep razgled. Pri tem vhodu je potrebno za otroke nekaj več pazljivosti, da ne pride do padca, saj je pod vhodom odrezana nekaj metrska stena.

NOTRANJOST JAME
Jama je sestavljena iz ozkih zavitih rovov, ki so med seboj prepredeni. Na enem mestu je tudi stojna višina za odrasle. Na nekaj stenah je malo sige in pa skoraj zagotovo boste lahko videli tudi kakšnega netopirja, v zimskih mesecih pa precej pajkov. Jamarstvo z otroki je za mnoge še vedno tabu tema, saj jim je nepredstavljivo, da že triletni otroci plezajo po jamah. Dejansko pa s pravo zaščitno opremo (nujno obvezna čelada z lučko in primerna obutev) jamarstvo za otroke predstavlja izredno zanimivo igro, ki je ne morejo doživeti na nobenih igralih. Pa še v stiku so s tistim delom narave, do katerega pridejo le redki.