Podlasice v Križni jami

Nedelja, 16. januar 2022

Ko dočakaš zrela leta ne moreš mimo lepih spominov. Ti so vezani na ljudi in jame. Posebni mesto ima Križna jama in Tomaž Planina v glavni vlogi! Stal nam je ob strani, ko so nas iz sosednjega kluba osirali po JZS. Vesel sem bil, ko me je Lojze Troha popravil, da ni on ampak Tomaž odkril Nove Križne jame. Ker si ni lastil tujega dela! Vesel sem bil tudi, ko sem odkril izjavo Lojzeta v Jamarju, da sem ga v Križno prvič peljal jaz. Ni me zatajil. Ni me izbrisal in to je pošteno ! Lepo je ko vidiš, da si peljal v jamo pravega človeka.

Ko sem ga klical se je vzel čas za nas in strokovno. Bilo je zelo zanimivo.Prijavilo se je 35 ljudi in to je bilo preveč. Redukcija na zahtevo vodnika ni bila lahka! Tudi čoln je zdržal, ker so Podlasice vitka bitja.

Seveda ne smemo mimo arheoloških najdb, ki so osupljive in In zame skrivnostne. V dolgih letih je bilo tudi marsikaj uničenega ampak verjamem, da se skriva še veliko neznanega. Hvala Lojze !

Zapisal: Risto Sovčev; Foto: Franci Horvat

1 komentar: