Jerekov brlog za blog

Čeprav sem bil včasih spreten z rimami, vseeno ne bom nadaljeval v stilu naslova. Tone je dobrih deset dni nazaj (kako hitro teče čas) dal pobudo, da bi si po doooolgem času zopet ogledali Jerekov brlog na zgornje savinjski strani Dobrovelj. Ker tudi "ta mladi" niso imeli boljše ideje sta se Tonetu, Daniju in meni pridružila še Grega in Andrej.
Zakaj sem dal "ta mladi" v narekovaj? Namreč, ker je vse relativno in ker je Tone pri jamarjih že 46 let, Dani in jaz pa 40, sinova pa celo življenje. Pa dovolj filozofiranja. Ker je bila ura zgodnja (8),smo se ustavili na Vranskem na kavi in čaju. So pa bili pred nami domačini še bolj zgodnji, saj so se že vračali s prve maše in je bilo potrebno malo čakati na vrsto za postrežbo, pa še bivši Slovan je bil še zaprt. Pa tudi mudilo se nam ni pretirano. Prvotna ideja, da bi do jame šli od kmeta Krapljeta navzgor, se je nekoliko spremenila, zato smo se z vranske strani odpeljali do Črete in se nato po cesti odpeljali navzdol proti Nazarjem. Nekaj 100 metrov v gozdu smo parkirali in se preoblekli v bolj jamam primerno opremo. Zanimivo je bilo tudi to, da sem le še jaz uporabljal karbidno razsvetljavo. Bo očitno treba nekaj storiti na tem, preden čisto zažgem fleš.
Po kolovozu smo se odpravili navzdol proti ozkemu in strmemu prehodu. Preventivno smo privezali še vrv za malo varovanja, saj je bila pot navzdol zasuta s odpadlim listjem, ponekod pa tudi malo zmrznjena. Vrv se je sicer končala na sredi spusta, a je bila vseeno uporabna. Z enim zgrešenim poizkusom, smo našli enega od vhodov v Jerekov brlog. Le - ta je ena redkih jam, ki se lahko pohvali z dvema vhodoma. Ker kakšnih hudih raziskovalnih ciljev nismo imeli smo Tone, Grega in jaz slikali in drug druge, poleg jame in kapnikov seveda, uporabljali za fotografski motiv. Slike so temu primerne.
Malo več raziskovalne volje je pokazal Dani, ki se je potrudil in se preko ožine splazil skozi drugi, tokrat izhod, in se okoli hriba vrnil skozi prvega. Za nazaj smo vsi izbrali to možnost. Ker nas je zunaj čakala vrv, smo se morali po površju še vrniti ponjo.
Sivi

Ni komentarjev:

Objavite komentar